domingo, 10 de febrero de 2013

Forever Free by Springfield


Hoy voy a hacer una entrada un poquito distinta porque tengo un domingo un poco ajetreado, ¡y muy poco tiempo!
Me regalaron esta colonia por Navidad y me encanta como huele, ¡siempre me pongo la misma! Hacía tiempo que quería enseñarosla, aunque supongo que la mayoría ya la habréis visto por alguna parte. La canción del anuncio me encanta. Es Breakfast at Tiffany's de Deep Blue Something. ¡Espero que lo disfrutéis y feliz domingo!

Today's post is a bit different because I have a tiring Sunday and very little time!
I got this perfume for Christmas and I love how it smells, now I always use the same perfume! I wanted to show it to you since a while ago, although I suppose that most of you have already seen it somewhere. I really like the song of the advert. It's Breakfast at Tiffany's by Deep Blue Something. I hope you enjoy it and have a nice Sunday!

No hay comentarios:

Publicar un comentario