domingo, 26 de mayo de 2013

MY FIRST INSTAWEEK

¡POR FIN TENGO INSTAGRAM!
Ya quería tener uno desde hacía muchísimo tiempo, y gracias a mi querida amiga María (que me presta su iPhone) he conseguido crearme uno. El problema es que sólo puedo subir fotos cuando estoy con ella, o con mi hermana, o con Estrella, o cualquier otra persona con iPhone, porque yo sigo teniendo una Blackberry...
En fin, estoy muy contenta y creo que a partir de ahora podré publicar una entrada con mi semana en Instagram todos los domingos. La de hoy es un poco larga, porque como me lo acabo de hacer he querido subir unas cuantas fotos un poco más antiguas para catch-up jejej espero que os gusten.
Podéis seguirme aquí además de en las otras redes sociales (mirad al final del post), os lo agradecería mucho ♡
¡Muchos besos y feliz domingo!

I HAVE INSTAGRAM AT LAST!
I've really wanted one for such a long time, and thanks to my beloved friend María (who kindly lends me her iPhone) I have managed to create one for myself. The problem is that I can only use it when I'm with her, or with my sister, or with Estrella, or with any other friend with iPhone, as I still have a Blackberry...
However, I am very happy. I think that from now on I will be able to publish a post every Sunday with my week on Instagram. Today's post is a bit long, as I decided to do a bit of catch up with the photos heheh I hope you like them.
You can follow me here, as well as in the other social networks (look at the end of the post). I would really appreciate it! 
Lots of hugs and have a happy Sunday!

Photo of Monday's outfit on the blog

With Maria whilst creating Instagram || With Carina at the beach || With Carmen in the bus to Cordoba || With Blanca in H&M's changing room

Carmen jumping at the beach || Views of Málaga || Photo of outfit on the blog || Montjuic's Fountain in Barcelona

At the hairdresser's, having lunch, coffee and jelly time with Estrella

Red velvet with Nutella cupcake and Nutella addiction

Mini cupcakes at my cousin's Communion party


Photos of outfits from the blog

"Photocall" with friends at my cousins' Communion part || With Nuria at my sister's birthday Party || With Natalia at the beach in summer || With Estrella at the beach

My uncle's lovely shelf || Vanille Coca-Cola cans || Severe addicion to coffee || My Visual Shoe Dictionary

Sunset at the beach || With Belén and Sonia at the port || Converse and Vans with Carmen || At Edinburgh with Carmen

Photos of outfits from the blog

Taking photos with Estrella on Sunday || Watching MotoGP race (Come on Marc! #teammarquez)

GOOGLE ∞ TWITTER ∞ BLOGLOVIN' ∞ CHICISIMO ∞ INSTAGRAM

No hay comentarios:

Publicar un comentario